Skip to content

Frequently Asked Questions (FAQ)

Bij AVON Cosmetica Ariadne kun je een artikel retourneren binnen 14 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten die je retourneert compleet zijn, ongebruikt zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten. Je kunt je producten per post retourneren. De portokosten voor de verzending van een retourbestelling zijn voor eigen rekening. Neem in elk geval contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure.
Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. In overleg met jou regelt de klantenservice dat je gratis een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt. Wil je je geld terug, dan kan dat ook. Wij nemen de kosten voor het retourneren van het (beschadigde) product voor onze rekening.
De verzendkosten voor Nederland bedragen €6,50 per pakket. Voor België zijn de portokosten €9,00. Alle pakketten worden verstuurd met Post NL en worden na één werkdag geleverd nadat wij de bestelling verstuurd hebben. De verzendkosten zijn ongeacht het gewicht of de afmeting. Wanneer je ervoor kiest om je bestelling af te halen, betaal je uiteraard geen verzendkosten.
Wij ondersteunen iDeal voor Nederlandse klanten en Bancontact voor Belgische klanten.
Als je betaald met iDEAL of Bancontact, dan ontvang je een betaalbevestiging. Controleer of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
De levertijd verschilt per bestelling. Als de producten voorradig zijn kunnen deze verstuurd worden nadat wij de betaling ontvangen hebben en zijn dan binnen 1/2 werkdag(en) bij jouw thuis, mits deze voor 16:00 besteld zijn. Als wij producten niet op voorraad hebben, zullen deze eerst besteld moeten worden bij Avon in Duitsland en ligt de levertijd tussen de 4 en 8 werkdagen. In het weekend wordt er niet geleverd. Wij proberen aan de hand van de bestellingen die geplaatst worden de voorraad steeds meer bij te vullen.
De Track and Trace service van PostNL, zorgt ervoor dat jij je bestelling eenvoudig kan volgen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een code, deze code voer je in op de Track and Trace pagina van Post NL. Vervolgens zie je de actuele status van je verzonden pakket!
Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!
Ja, deze kun je terugvinden als je inlogt op jouw account. Heb je tijdens het doen van je aankoop geen account aangemaakt? Dan kun je alsnog een account aanmaken en vragen of wij je bestelling koppelen aan je nieuwe account.

Staat je vraag niet tussen onze FAQ?

Neem dan op de volgende manieren contact met ons op:
Bjørn

Bjørn Bekkers

Manager

Technische Support

Eleftheria

Eleftheria Papconstantinou

Manager

Vragen over bestellingen